Dagens Dagbok - Torsdagen den 26 mars 2009 - Eftermiddagen.

Åkte direkt från jobbet hem till min Mamma och Pappa och hämtade upp dom. Och så åkte vi ut till MIO Möbler i Haninge. Mina föräldrar köpte sig där en ny bäddsoffa till vardagsrummet. Men dom får den inte levererad förrän om cirka tre-fyra veckor.


Vi åkte sen en sväng till ICA Maxi i Haninge. Men där blev det inga inköp alls. Sen så åkte vi hem till Farsta igen, och jag släppte av Mamma och Pappa hos dom, och åkte sen hem till mig.


Jag var bara hemma en kort stund, läste posten och mejlen, och fixade med lite. Sen så gick jag en sväng till Centrum. Det blev inköp på Apoteket, Bokia, och Gina Tricot. Bilder på det jag köpte kommer i ett separat inlägg.


När jag kom hem igen sen så åt jag middag i min ensamhet, för i dag så jobbade Jimmy, och han skulle jobba sent också.


Sen så höll jag på här hemma med lite allmänna hushållsgöromål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0