Dåligt med bloggande från mig i dag...


Ja, i dag så har jag absolut ingen blogglust alls. Fast jag har varit inne och hemma hela dagen, så har jag inte bloggat någonting. Jag har bara läst, och läst, och läst...

Ni får hålla tillgodo med gårdagens åtta inlägg och fredagens sju inlägg. En hel del fotografier finns ju där också. I dag så blir det nog inga fotografier, och knappt några inlägg alls heller...

Det här är det som har hållit mig fångad hela dagen:


 (boken "Skulden") som är skriven av:  (Jodi Picoult).


Jag läste ju boken: "Allt för min syster" för ett tag sen. (HÄR finns recensionen på den). Och den här boken: "Skulden" är också jättebra. Så jag måste nog ta och köpa fler böcker av Jodi Picoult. Det finns fem böcker av henne som är översatta till svenska.

Är det någon av er som har läst böcker av Jodi Picoult? Vilka i så fall? Och vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0