Ja, jag kan inte bestämma mig för vem som är bäst...

    

Ja, jag kan inte bestämma mig för vem som är bäst... Eller allra bäst är nog kanske egentligen Laila och Tobias. Men absolut störst utveckling har ju Magnus och Annika haft. Båda är ju absolut värda att vinna. Men jag har inte ringt på någon i kväll, eftersom jag inte kan bestämma mig. Lailas och Tobias Showdans var ju helt fantastisk. Magnus och Annikas Showdans var också bra, men inte riktigt lika bra tycker jag. Så i helhet var nog Laila och Tobias bäst. Men måste jag välja så väljer jag nog Magnus och Annika i alla fall... Ja, ja, snart så får vi resultatet...


Kommentarer
Postat av: Anna

HELT RÄTT PAR VANN!

man får ju tänka på att laila kunnat dansa tidigare och har tom en egen dansskola. magnus var helt ny! :D



men lailas shownummer var helt otroligt!

2009-03-27 @ 22:47:10
Postat av: Bim

---> Anna: Ja, jag håller nog faktiskt med dig om att rätt par vann! Men jag håller också med dig om att Lailas shownummer var helt fantastiskt!

2009-03-27 @ 22:51:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0