Mobil-bloggning...


Jag gillar verkligen att mobilblogga. Och har gjort det ganska så mycket lite till och från. Varför jag inte alltid gör det mycket, är för att den är så osäker och instabil. Ibland så fungerar det jättebra, och ibland så kan inläggen komma in flera dagar efter...

Jag gillar den gamla vanliga mobilbloggningen. Men jag har ju också varit testpilot för den nya mobilbloggningen med positionering. Den kan ju vara rätt så kul för vissa, men jag är ju mest hemma, så för mig är den inte så intressant. Det tråkiga med den också är att fotografierna blir mycket mindre.

Nu lanseras den nya mobilbloggningen med positionering, för alla. Om den gamla mobilbloggningen finns kvar samtidigt också, det vet jag faktiskt inte...

Jag testade båda mobilbloggningarna för en halvtimme sen, vid kvart över sex, och ingen av dom har kommit in än i alla fall..

Vi får väl se hur det blir framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0