Robinson 2009 - Premiärprogrammet 2009-03-21




Jaha, och så har då det första programmet av Robinson 2009 sänts. Var det någon som såg det? Vad tyckte ni i så fall?

Själv så har jag aldrig följt Robinson genom åren tidigare. Jag har bara sett några avsnitt här och där förut. Jag brukar ju mest titta på underhållningsprogram där det är musik i, och det är det ju inte i Robinson precis.

Men jag funderar på att kanske följa det här nu på lördagskvällar. Inte för att jag tyckte att det var jättebra precis. Men ändå så pass bra så att jag kan tycka att det kan vara intressant att följa det.


Kommentarer
Postat av: Maria, kiruna

Jag såg det men det va samma gamla tjafs som det alltid är i det programmet så ska inte följa det. Blir nog jag ser Babben istället.

2009-03-22 @ 12:47:56
Postat av: Bim

---> Maria, Kiruna. Ja, jag har ju liksom aldrig följt det förut, så jag ska nog göra det nu i alla fall.

2009-03-22 @ 14:13:06
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Jag kommer troligen att kolla, det var ju väldigt likt de gamla programmen vilket ju på sitt sätt är lite trist. Babben kan man ju kolla p repris eller via nätet eftersom det går i svt

2009-03-22 @ 15:00:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag har ju som sagt var inte sett så mycket av dom gamla programmen, så jag ska följa den här omgången. Babben tycker jag inte är så mycket att se.

2009-03-22 @ 15:13:53
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0