Så ska det låta - 2009 - 1 - 27/02




Jag kollade nyss på säsongens första avsnitt av "Så ska det låta". Det går ju på fredagar, samtidigt som "Lets Dance" så det blir till att spela in det, kolla på någon av repriserna, eller kolla på nätet. Den här gången så blev det så att jag tittade på det på nätet på SVT Play.

Jag gillar "Så ska det låta". Jag gillar ju i och för sig nästan alla underhållningsprogram med musik och tävling i. Tycker att det nästan alltid är en bra kombination.

Kolla gärna på det här första säsongsavsnittet, för det var jättebra. Markoolio var jätterolig och bra. Brolle var jättebra. Och Sonja Aldén och Sibel var också bra.

Här är länk till hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, ja visst var det ett bra "så ska det låta" Markoolio var störtskön!

2009-03-01 @ 21:02:53
URL: http://blogg.passagen.se/liri
Postat av: Lundenskan

Jag var jättebesviken på Sibel. Hon sjöng surt på så många ställen.

Sonja Aldén däremot, WOW den rösten kan hänföra vem som helst.

Markoolio var över förväntan.

2009-03-02 @ 08:22:45
Postat av: Bim

---> Linda: Ja, Markoolio var helt suverän! Jag skrattade flera gånger! Och Brolle var också jättebra!

2009-03-02 @ 20:48:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Lundenskan: Ja, Sibel var ju klart sämst. Men hon är ju också väldigt ung, och det är nog svårare då i såna sammanhang.

2009-03-02 @ 20:49:12
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0