Åtta låtar som vi fick sjunga sista gången med "Kör för alla!" - 2009-05-11.


Sista gången på vårterminens "Kör för alla!" så fick vi bland annat sjunga gamla låtar som dom har sjungit tidigare år. Förutom dom som vi har sjungit tidigare den här terminen, som jag har bloggat tidigare, så fick vi sjunga dom här åtta låtarna:

"Do you love me" med The Contours från 1962.




"Sommaren är kort" med Tomas Ledin från 1982.



"The Passenger" med Iggy Pop från 1977.



"Sång til friheten" med Björn Afzelius från 1982.
 


"With a little help from my friends" med Beatles från 1967.



"Sommartider" med Gyllene Tider från 1982.



"I love rock 'n' roll" med Joan Jett and the Blackhearts från 1982.



"Life on Mars" med David Bowie från 1971.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh, det är med både glädje och sorg jag ser fram emot torsdag. Med glädje för att det är så roligt att få sjunga och sorg för att det är sista körtillfället före sommaren.

2009-05-13 @ 21:19:59
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Marianne: Ja, jag håller verkligen med dig. Nu när jag äntligen har börjat i denna underbara kör, så ska det vara uppehåll i över fyra månader... Åh, vad jag kommer att längta!

2009-05-13 @ 21:24:19
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0