Dagens Dagbok - Fredagen den 15 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, hämtade några böcker, och så gick jag till centrum. Gick till torget där jag köpte en bukett blommor till min mamma. I dag så blev det lövkojor. Sen så gick jag hem till min mamma och pappa. Mamma fick blommorna, och pappa fick låna tre böcker av mig som han ville läsa.


Sen så bjöd dom på fika på balkongen. Soligt och skönt, men blåsigt med kall vind. Vi drack kaffe och åt glass, och satt och pratade. Sen vid fyratiden så gick jag hem.


När jag kom hem så satte jag mig på den övre balkongen, där det var soligt, och inte så blåsigt. Började att läsa i en ny bok: "En annorlunda barndom" av Iris Johansson.


Vid femtiden så kom Borzko hem. Då åt vi middag tillsammans. Och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen så satt vi båda två på balkongen och läste.


Vid halvsjutiden så försvann solen bakom huset framför, så då flyttade vi in till vardagsrummet.


Sen vid sjutiden så gick Borzko och la sig för att sova. För han ska gå upp klockan ett i natt för en specialkörning i natt och i morgon förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Kul att gå och lägga sig klockan sju på en fredagkväll.. :-/

2009-05-15 @ 23:21:55
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nej, jag skulle ju aldrig kunna somna. Men Borzko kan somna precis när som helst, och var som helst. ;-/

2009-05-16 @ 14:18:44
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0