Dagens Dagbok - Fredagen den 29 maj 2009 - Arbetsdagen.

Och jag jobbade förstås precis som vanligt även på arbetsveckans sista dag. Precis som tidigare i veckan, så var jag först den första halvan av dagen i skalen där jag fixade i ordning grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet där jag hade hand om diskplockningen och grovdisken.


I dag så serverade vi korv stroganoff med kokt ris. Och vi hade även några bleck med pannkaka kvar från i går som vi serverade som rest. Vår salladsbuffé hade vi förstås också.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt på bra, men det var lite hektiskt i dag emellanåt. Soligt var det på eftermiddagen, så vi kunde sitta ute och fika.


Och så kom då veckans bästa stund, fredag eftermiddag klockan två, och vi fick gå hem och fira helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0