Dagens Dagbok - Fredagen den 29 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem i dag, för både Borzko och Jimmy jobbade i dag.


Jag var bara hemma en kort stund, och sen så gick jag iväg till centrum.


Först så var jag på Clas Ohlson och köpte cd-skivor och fodral.


Sen så var jag på Åhléns och köpte två pocketböcker till min mamma till Mors Dags-present. Och sen så var jag på Lagerhaus där jag köpte sex stycken små skålar, också till mamma för Mors Dag.


Slutligen så var jag på Hemköp och hämtade ut ett bokpaket från Bokus med femton böcker i.


Jag gick sen hem med alla grejer, och sen så gick jag tillbaka till centrum igen. Den här gången så var jag bara på Hemköp, och så handlade jag en hel del matvaror.


När jag kom hem för andra gången, så satte jag mig uppe på den övre balkongen och solade, läste, och njöt av den underbart varma solen.


Började att läsa i: "Tillsammans - Tredje boken" av Denise Rudberg, och jag läste också så småningom ut den.


Middag åt jag vid femtiden, och sen så fortsatte jag att sitta på balkongen till halvsjutiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0