Dagens Dagbok - Fredagen den 8 maj 2009 - Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet. Ingen var hemma när jag kom hem. Borzko jobbade som vanligt, och skulle komma hem vid sextiden. Jimmy skulle jobba mellan 12-21, precis som dagen tidigare.


Jag parkerade bara bilen, och sen så gick jag direkt till centrum. Jag gick till torget och handlade en blomma till en kollega som jag skulle hem till på kvällen. Och så handlade jag en bukett blommor till min mamma. Handlade chokladask på Pressbyrån också till kollegan. Och även en Situation Stockholm-tidning till pappa.


Sen så gick jag hem till mina föräldrar för en snabbfika och för att titta på deras nya soffa som dom fick hem i går.




Jag kollade på soffan, vi drack kaffe och åt glass, och jag lämnade blommorna. En timme ungefär var jag där, och sen så gick jag hem igen.


När jag kom hem så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Satt även lite med datorn.


Sen så gjorde jag mig i ordning för att åka hem till en kollega som hade bjudit hem oss till henne. Och åkte sen iväg vid kvart i sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0