Dagens Dagbok - Lördagen den 16 maj 2009 - Kvällen.

Jag satt sen och läste i min bok: "Dödens pendel" av Jonas Moström fram till klockan åtta.


Då satte jag igång teven och så tittade jag på två tredjedelar av "Robinson". Sen så satte jag igång inspelning på den sista halvtimmen, och så ändrade jag kanal för att titta på "Eurovision Song Contest".


Och vad jag tyckte om låtarna, finns i ett tidigare bloggat inlägg.


När sändningen från Ryssland är slut, så ska jag se den sista halvtimmen av "Robinson". Och efter det så är det väl sängdags.


Kommentarer
Postat av: e

Du är på bild i DNs söndagsbilaga. Om du inte sett det redan. Reportage om Caroline af Ugglas.

2009-05-17 @ 09:24:30
URL: http://www.fikalite.blogspot.com
Postat av: Bim

---> E: Tack för upplysningen! Men jag visste i och för sig redan om det. Caroline berättade för oss vilken dag repotaget skulle komma in. Jag har varit hemma hos min mamma och pappa och kollat in papperstidningen. För här på nätet fanns inte bilden med.

2009-05-17 @ 14:16:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0