Dagens Dagbok - Lördagen den 23 maj 2009 - Kvällen.

Vi sextiden så gick jag ut för att handla lite glass och chips till kvällen. Då hade regnandet försvunnit, och det var riktigt skönt ute. Så jag gick ungefär en halvtimmes promenad innan jag gick till centrum och till Hemköp och handlade.


När jag kom hem så satte jag mig med min dator uppe i vardagsrummet. Läste bloggar och läste nyheter mest.


Och så började att läsa i en ny bok: "Stor" av Caroline Giertz.


Klockan åtta så satte jag igång teven, och så tittade jag på "Robinson".


Borzko kom hem vid niotiden och gjorde mig sällskap. Sen när "Robinson" var slut klockan halvtio, så satte vi igång en dvd-film. Det blev den nyaste Wallander-filmen: "Hämnden". Recension kommer i separat inlägg som vanligt.


Efter filmen så satte sig Borzko och läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn.


Pratade i telefon i över en timme med Jenny också. Hon slutade på jobbet elva, och vi pratade hela vägen tills hon var hemma, vid strax efter tolv.


Sen blev det datorn en stund igen. Och snart så är det väl sängdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0