Dagens Dagbok - Lördagen den 23 maj 2009 - Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det en fika och lite nyhetsläsning i datorn. Klockan nio sen så gick Borzko upp, och genomgick sina morgonbestyr. Och när han var klar så åt vi frukost tillsammans, fikade, och hade en pratstund.


Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Och jag hade tänkt mig en promenad, även i dag. Men eftersom det regnade, så avstod jag från att gå ut.


Jimmy vaknade och gick upp vid tiotiden. Han åt då frukost, jag tog ytterligare en fika med honom, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Eftersom jag inte ville gå ut i regnvädret, och Jimmy inte hade något speciellt för sig i dag på dagen, så beslöt vi oss för att fixa i ordning min dator.


Datorn har ju precis varit inne på reparation och service. Och eftersom den är ett och ett halvt år gammal, och aldrig omformaterad, så beslöt vi oss för att göra det.


Så sen så satt vi i köket nästan hela dagen och omformaterade, installerade, och uppdaterade den. I vanliga fall så kanske inte sånt tar så lång tid, men när det gäller mina datorer så gör det det. För jag är väldigt petig med hur det ska vara.


Vid ettiden sen så kom Borzko hem från gymmet. Han åt lunch, och sen så satt han och pratade med oss i köket. Vid tretiden sen så stack han iväg igen. Han skulle till Söderstadion för att möta upp med några jobbarkompisar. Först så skulle dom gå och ta ett par öl och äta en pizza. Sen så skulle dom se Hammarby spela fotboll. Och efter matchen så skulle dom också gå ut och dricka några öl.


Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen vid femtiden så stack han iväg. Han skulle först hem till en kompis, och sen så skulle dom vidare, antingen på någon fest, eller så ut på krogen.


Tyvärr så hann vi inte klart med min dator. Så jag får ha min gamla dator ett tag till, tills vi hinner fixa i ordning den nya.


Jag höll sen på och fixade med lite diverse hushållsgöromål här hemma en stund.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tjaba



Nu har jag svarat på listan.



Ha en skön kväll.



Kram Smoggen

2009-05-23 @ 19:56:57
URL: http://smoggen.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Anneli: Hej! Okej! Då ska jag gå in i din blogg och kolla!

Ha en bra kväll du också!

:-D

2009-05-23 @ 20:43:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Leonard Camitz

Hej Hej! Vill bara säga att jag älskar din header otroligt fin:D

2009-05-24 @ 00:14:50
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.
Postat av: Bim

---> Leonard Camitz: Hej! Tack så mycket! Det var snällt sagt av dig! Det är min dotter som har gjort den till mig. (http://jennykullin.blogg.se)

2009-05-24 @ 11:14:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0