Dagens Dagbok - Lördagen den 30 maj 2009 - Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Jag kom hem igen från centrum vid strax efter tolv. Jimmy hade precis vaknat då och gått upp. Så han åt frukost och jag åt lunch, tillsammans. En fika och en pratstund blev det också. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så flyttade både Jimmy och jag ut med våra datorer på vår lilla altan på vår lilla uteplats.


Jimmy tog min "nya" dator, som har varit inne på reparation och service, och som Jimmy formaterade om förra helgen. Nu satte han sig med den och laddade ner alla program som jag vill ha, och fixade i ordning allting på den.


Jag satt mest och läste i min bok: "På grund av Leon" av Jenny Leeb, och jag läste också så småningom ut den. Solade gjorde jag också, och njöt av den fantastiska dagen.


Borzko kom hem från gymmet så småningom, och då gjorde han mig och Jimmy sällskap på vår uteplats. Han satte sig och läste i sin bok.


Vid halvfemtiden så åt vi middag, ute förstås. Och sen så fortsatte vi att sitta och njuta av solen, värmen, och den fantastiska dagen.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Det ser mysigt ut på er uteplats och vilken underbar dag vi har haft! Och i morgon blir det likadant väder! :-D

2009-05-31 @ 01:13:31
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

Ja, vår pyttelilla uteplats är faktiskt mysig! Och det är våra båda balkonger också! Man får ju nästan lite radhuskänsla, trots att vi bor i en vanlig lägenhet!



Ja, lika underbart i dag! Härligt!

2009-05-31 @ 10:37:43
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

fina bilder här har det itne varit sol alls som de lovat i helgen ,den sken bara lite igår kväll annars har det mest varit blåsigt. Men vi ska grilla ikväll

2009-05-31 @ 17:58:11
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Och här har det varit precis lika underbart i dag! :-)

2009-05-31 @ 21:56:59
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0