Dagens Dagbok - Lördagen den 30 maj 2009 - Morgonen + Förmiddagen. (Med två fotografier).


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen.


Och så här blev min Dagens Outfit i dag.



Borzko gick upp klockan nio, och genomgick sina morgonbestyr, och när han sen var klar så skulle han gå iväg till Farstahallen för att träna.


Jag tog en bok med mig, och så gick jag iväg ut vid kvart över nio. Jag kände inte för att promenera i dag, utan jag ville typ bara sitta hela dagen i solen och njuta av värmen.


Jag gick till parken bakom vårt hus, och så satte jag mig där på en bänk. Läste i min bok: "På grund av Leon" av Jenny Leeb, solade, och njöt av det underbara vädret.


Efter lite drygt en timme i solen, så gick jag hem igen. Och så satte jag mig i skuggan på vår övre balkong istället, och fortsatte att läsa.


När sen klockan närmade sig tolv, så gick jag iväg till centrum. Jag gick till Bokia för att träffa författarinnan Viveca Sten som skulle vara där och signera sina böcker. Men det mötet blir det ett eget blogginlägg om. Här är i alla fall ett kort på henne och mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0