Dagens Dagbok - Måndagen den 4 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte inte hem direkt efter jobbet den här dagen. Utan jag åkte direkt hem till min mamma och pappa. Och när jag kom dit så var Borzko och Jimmy där.


Borzko hade sin lediga dag. Och Jimmy var hemma på grund av arbetsbrist. Dom hade tillsammans tagit hand om veckostädningen hemma.


Sen så hade min mamma ringt och bett dom komma hem dit för att borra hål i väggen och sätta upp en hylla. Så det var därför som dom var där.


När jag kom dit så var dom klara med arbetet. Och vi fikade då tillsammans alla fem.


Kom sen hem till oss vid fyratiden. Åt då lite grann. Och stack sen iväg igen vid halvfemtiden. Åkte in mot stan för att möta upp med syrran, och gå på "Kör för alla!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0