Dagens Dagbok - Onsdagen den 20 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade sin veckans lediga dag i dag. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma på eftermiddagen. Satt lite med datorn också.


Vid fyratiden så åt vi middag tillsammans. Och en fika sen igen blev det också.


Borzko åkte sen iväg en sväng till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.


Jag åkte en sväng till Länna för att hämta min dator som har varit inlämnad på reparation och service hos Computer City.


Vid sextiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0