Dagens Dagbok - Onsdagen den 6 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var även denna dag hemma på grund av arbetsbrist.


Strax efter att jag kom hem, så kom Jenny och Jocke hit. Vi gick då direkt till Onoff i centrum och lämnade in deras dator som det också är fel på. Den är det också försäkring på, så det blir bara självrisk där också.


Sen så åkte Jocke iväg, för han skulle till jobbet på ett fackmöte.


Jenny ville träffa sin mormor, så vi köpte med oss lite glass och gick dit och fikade en stund med min mamma och pappa. Satt där i ungefär en timme.


Jag, Jimmy, och Jenny tog sen bilen och åkte iväg till Länna handelsplats, och till Computer city. Där lämnade jag in min dator på service och reparation. Ungefär tre veckor skulle det ta trodde dom.


När vi kom hem igen så åt vi tre middag tillsammans, och satt och pratade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0