Dagens Dagbok - Söndagen den 17 maj 2009 - Eftermiddagen.

Jimmy kom sen hem vid ettiden. Han hade sovit hos en kompis i natt, efter festen dom var på. Han hade kompisen med sig hem, och dom hämtade bara Jimmys bil, och åkte sen iväg igen.


Jag höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Borzko stack sen iväg igen vid tretiden. Han skulle åka till Söderstadion, möta upp med några kompisar, gå och ta en fika, och sen se Hammarby spela match.


Jag satte mig på balkongen vid tretiden, när solen kom dit. Läste i min bok: "Dödens pendel" av Jonas Moström.


Jimmy kom hem igen vid fyratiden. Då åt han och jag middag tillsammans. En fika blev det också.


Jimmy satte sig sen framför datorn på sitt rum.


Jag satte mig återigen på balkongen, och läste i min bok, till solen försvann vid sjutiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0