Dagens Dagbok - Söndagen den 3 maj 2009 - Eftermiddagen.

Jag höll sen på här hemma större delen av eftermiddagen med diverse hushållsgöromål.


Tvättmaskinen, torktumlaren, och diskmaskinen fick förstås också jobba.


Beställde studentskylt till Jenny. Beställde dammsugarpåsar. Fyllde i en enkät till jobbet. Och höll på och fixade med massor med små olika saker här hemma.


Lite senare på eftermiddagen så satte jag mig ute på den övre balkongen, med datorn i knäet. Bloggade en massa nostalgilåtar, läste bloggar, läste nyheter, och höll på med en massa annat i datorn.


Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Han höll då också på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och han satt även och läste en stund. Sen vid tretiden så stack han iväg med bilen för att åka hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Då åt han och jag middag tillsammans. Sen efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig framför datorn på sitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om att jenny kommer gå ut med IGn från gymnasiet?

2009-05-03 @ 20:57:45
Postat av: Bim

---> Anonym: Hon är myndig och vuxen, och det är hennes ensak. Vad jag tycker om det, det säger jag till henne själv, och tänker inte skriva det här i bloggen.

2009-05-03 @ 21:11:13
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0