Dagens Dagbok - Tisdagen den 5 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var även den här dagen ledig på grund av arbetsbrist.


Eftersom jag en längre tid har haft problem med både min mobil och med min dator, så bestämde jag mig för att lämna in båda två på service. Jag har försäkring på dom båda två, så det kostar bara självrisken.


Vi gjorde först backup på min mobil. Och så gick vi till Phone House i centrum och lämnade in den. Dom hade ingen lånemobil att låna ut. Och ingen av våra gamla mobiler hemma ville jag ha under tiden. Så jag köpte mig en Nokia 1650 för 400:- kronor att ha under tiden, och att ha som reservtelefon till oss alla. En månad ungefär tar det innan jag får tillbaka min Nokia N95.


Middag åt vi sen när vi kom hem. Och sen så satte vi igång med att göra backup på allt i min dator. Vi brände allt på dvd-skivor. Och vi la också in allting i min gamla dator som jag ska ha under tiden den nya är inlämnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0