Dagens Dagbok - Torsdagen den 21 maj 2009 - Eftermiddagen. (Med tolv fotografier).


Vid tolvtiden så kom Jimmy och jag till Tumba, och där hämtade vi upp Jenny, Jocke, och Tindra.


Sen så åkte vi alla till Heron City i Kungens Kurva. Och så gick vi till bowlinghallen, Spinners, där.


Vi spelade sen alla fem på samma bana, och vi körde två omgångar, som tog nästan två timmar sammanlagt. Jag kom näst sist första gången, för då hade jag lite mer tur. Och så kom jag helt sist med värdelösa poäng den andra gången, för då hade jag ingen tur alls.




Här är sex bilder till från bowlingen:





 




När vi hade spelat klart, så gick vi och köpte glass. Sen efter det så gick vi in på Media Markt och tittade på lite allt möjligt där.


Vid halvtretiden sen så kom Borzko dit och mötte upp med oss. Han hade jobbat till ettiden. Sen hade han varit hemma och duschat och gjort sig i ordning. Och sen så tog han bilen och kom och mötte upp med oss.


Vi gick sen alla sex till Willys och handlade mat till middagen som vi skulle äta ihop.



Och när vi var klara med handlingen så åkte vi med båda bilarna till Tumba. Vi hjälptes sen alla sex åt med att göra i ordning maten.


Vi satt sen länge och åt massor med tacos med olika tillbehör.



Efter maten så drack vi kaffe, och åt glass till.


Och sen så diskade jag som vanligt efter maten.


 


Borzko åkte sen hem vid halvsjutiden. Han skulle köra en nattkörning även den här natten, och gå upp klockan två. Så han åkte hem lite tidigare än oss, för att gå och lägga sig att sova.


Vi fem som var klar körde sen lite Guitar Hero. Och det var lika roligt som vanligt.


 


Sen vid åttatiden så åkte Jimmy och jag hem.


(Tre mobilbloggade bilder från eftermiddagen finns sedan tidigare lite längre ner i bloggen.)


Kommentarer
Postat av: Lundenskan

Jag tycker alltid att folk lyckas ta så lustiga bilder på mig när jag bowlar "in action" ;)

Superkoncentrerad och kroppen i en skum ställning med rumpan upp i vädret.



Ni se ri vilket fall som helst ut att ha haft en trevlig eftermiddag/kväll.

2009-05-22 @ 08:16:40
Postat av: Snurran

Fina bilder från vad som ser ut att ha varit en toppendag/kväll :-D

2009-05-22 @ 14:43:54
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Lundenskan: Ja, min ställning på fotografiet var ju kanske inte heller så tjusig! ;-)



Ja, det var en superbra dag! Rolig, mysig, och trevlig. :-D

2009-05-22 @ 16:12:31
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack för berömmet om bilderna.



Och det var verkligen en toppendag/kväll. Får jag bara vara med alla mina nära och kära då är allt bra. Gör man dessutom roliga saker ihop, då är det ju ännu bättre.

2009-05-22 @ 16:13:32
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0