Dagens Dagbok - Torsdagen den 7 maj 2009 - Kvällen.

Sen så satt jag större delen av kvällen i köket med datorn. Jag bloggade ikapp en massa inlägg (det här är det nittonde!), eftersom jag inte hade bloggat något sedan i söndags. Jag läste bloggar, läste nyheter, mailade, facebookade (gjorde tre quiz bland annat), och surfade runt på lite allt möjligt på nätet.


Höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma emellanåt också.


Borzko jobbade sent i kväll också, och kom hem vid niotiden.


Jimmy har inte kommit hem från jobbet än, nu när klockan är strax före tio. Men han kommer väl förmodligen snart.


Strax sovdags för mig. Mår fortfarande inte riktigt bra, men bättre än i går, och mycket bättre än i förrgår.


Och i morgon så är det då alltså äntligen fredag igen! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0