Dagens Låt - 090520 - Cher med "If I Could Turn Back Time" - 1989.


Dagens Låt - 090520 - Cher med "If I Could Turn Back Time" - 1989.

Jag och en kollega diskuterade den här låten och den här videon en dag på jobbet i veckan. Hittade den inte någonstans på YouTube, vilket jag tyckte var väldigt konstigt. Bara en hopklippt video där en halv minut av videon finns med (mellan 3:50 och 4:20).




Men sen så googlade jag på låten, och då hittade jag hela originalvideon på en annan sida. Så här har du den,
Snurran! ;-)



Tycker att låten är jättebra, och videon är cool, och Cher är superbra! :-D

(Passar också på att säga grattis till Cher, som fyller 63 år i dag!)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Tack Bim, den var häftig! Fantastiskt modigt att uppträda i genomskinlig kroppsstrumpa - men hon har ju ingenting att skämmas för precis, vilken kropp!

2009-05-20 @ 21:13:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Varsågod. Det var så lite så. Jag tyckte bara att det var så konstigt att du aldrig har sett den. För dom körde den ju väldigt mycket då, för tjugo år sen. Och den var ju mycket omtalad, på grund av att hon bara har tunna strumpor, och så sina tatueringar på rumpan. Jag tycker att den är cool och häftig, precis Cher själv.

2009-05-20 @ 21:18:30
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

För tjugo år sedan var jag inte ett dugg intresserad av Cher och såg nästan inte på musikvideos heller för den delen.. ;-)Tur att man kan ändra på sig genom åren (fast jag kollar inte på musikvideos särskilt ofta nu heller) :-D

2009-05-20 @ 21:34:25
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jag har alltid gillat Cher. Tycker att hon alltid har varit cool, typ som Madonna och Tina Turner.

Musikvideos har jag alltid gillat. Kollar ibland på YouTube. Och ibland när jag, som i dag, sitter i vardagsrummet, så kan jag ha VH-1 eller MTV-2 på på teven och lyssna med båda öronen, och kolla med ena ögat.

2009-05-20 @ 21:41:10
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0