Ett liten snabbt blogginlägg i all hast...


I dag blev det ingen tid över alls för någon bloggning. Ni får nöja er med mina fjorton inlägg i går. ;-D Och i morgon så kommer alla inläggen som jag inte har hunnit med i dag.

Det här har varit min dag:

- Mobilen larmade halvfem...
- Jobbade mellan sex och två.
- Åkte direkt hem till min mamma och pappa.
- Kom hem vid fyratiden.
- Stack iväg igen vid halvfemtiden.
- Mötte upp syrran.
- "Kör för alla!"
- Kom hem vid niotiden.
- Telefonsamtal, pratstund med Borzko, kvällsfika, lite allmänt fixande.
- Sängdags nu snart...

("Kör för alla!" var inte med i "Fråga Doktorn" i kväll. Det programmet är framflyttat till nästa måndag.)

(Svar på era kommentarer kommer i morgon.)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men man kan i alla fall se er på svt play, du var med i bild flera gånger! ;)

2009-05-04 @ 22:56:25
Postat av: Josefin

Jag gick in på svt och kollade efter jag läst kommentarer ovan. Åh vad kul det var att se dig sjunga :-)



Kramar

2009-05-05 @ 13:01:09
Postat av: Bim

---> Frida: Jaha! Vad kul! Då måste jag ju kolla där! ;-D

2009-05-05 @ 20:00:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Haha! Roligt att du gillade det! Jag har ju inte själv sett det än! :-)

2009-05-05 @ 20:01:03
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag såg dig också, det var kul att se :-)

2009-05-05 @ 20:28:49
Postat av: Bim

---> Linus: Okej! :-D

2009-05-05 @ 21:06:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0