Konsert i Berwaldhallen den 10 maj 2009 med "Kör för alla!" och Caroline af Ugglas. - 2.


Och här kommer lite mer från dagens konserter! ;-)

Här är en YouTube-film, som Jenny har gjort. Det är när vi sjunger "Öppna din dörr". Kvaliteten kanske inte är den allra bästa, men det är kul att ha ändå.




Och här kommer ett fotografi som visar scenen och läktarna bakom scenen, som alla är fullproppade med körmedlemmar. Jag står på scenen, nästan längst fram, nästan i mitten. Jenny har markerat mig på kortet med en röd ring.



Tyvärr så har jag ett mikronfonstativ framför mig på nästan alla Jennys bilder...



Och här kommer tre små fotografier. Jenny har zoomat in mig från större fotografier, och klippt ut mig. 

  

(Här är länk till mitt inlägg nummer ett.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0