Utmanad av Therror till denna lista.


Jag blev utmanad av Therése i bloggen Therror in suburbia, att göra den här listan. 
Och jag utmanar alla som vill, att göra den. Skriv till mig om ni gör den.

Hur mycket pengar har du på din mobil?
Jag har abonnemang, och har väl räkningar på i genomsnitt kanske 350:- kronor i månaden.

Har du fått en kyss den senaste veckan?
Ja.

Vem tillbringade du två timmar med idag?
Borzko.

Hur lång är du?
163 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett?
"Gran Torino" med Clint Eastwood.

Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms?
Mottagna: "Yes men åker snart ringer om en halvtimme"
Skickade: "Okej. Puss. <3"
(Från och till Jenny.)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Gillar nog båda lika mycket. Det beror på till vem och när. 
 
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta.

När såg du senast din mamma?
I går eftermiddag.

Icke godkänt i något ämne? 

Nej.

Mvg i något?
Nej.

När vaknade du idag?
07.30.

Vilken är din favoritplats hemma? 
Balkongen en solig eftermiddag.

Vilken plats föredrar du minst hemma?
Jennys gamla rum, för det är så tomt och tråkigt utan henne i.

Vem får dig att må bra?
Jag själv och min familj.

Hur stor är din säng?
En normalstor dubbelsäng.

Vad sover du i?
Trosor.

Var har du bott/bor?
19 år i Örby.
3 år i Kristineberg.
1 år i Örby.
4 år i Solberga.
8 år i Rågsved.
9 år i Hagsätra.
4 år i Farsta.

Tycker du om kinamat?
Ja, det gör jag.

Tycker du om kaffe? 
Ja, alla sorters kaffe.  

Vad dricker du helst till frukost?

Kaffe och vatten.

Kan du spela poker?
Ja, det kan jag.

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Nej, faktiskt inte.

Vill du ha barn?

Jag har två stycken vuxna barn.

Kan du några andra språk än svenska? 
Lite engelska. 
 
Har du någonsin åkt ambulans? 
Ja, med Jenny när hon var fyra år, och ramlade med huvudet före ner i en källartrappa... :-/ 
  
Föredrar du havet eller bassäng?
Havet.

Vad spenderar du helst pengar på?
Böcker. Men även datorer, mobiler, kläder och resor. Och till mina barn.

Äger du dyrbara smycken?
Nej.

Kan du rulla med tungan?
Ja.

Vem är den roligaste människan du känner?
Jag vet inte.

Vad har du för ringsignal?
"Sweet Child O' Mine" med Guns N' Roses.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej. Men en palestinasjal från min tonårstid.

Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
Några bokryggar i bokhyllorna här i vardagsrummet. 

Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig provat.

Vilken var den senaste boken du läste?
"Sekten" av Meg Gardiner, som jag läste ut för ett par timmar sen.

Dansar du i bilen?
Nej, men jag sjunger alltid när jag är ensam i bilen.

När var du i kyrkan senast?
Kanske för ett par månader sen. Brukar gå in i Storkyrkan och tända ett ljus ibland när jag går förbi där.

Hur många hål har du i öronen?
Tre stycken i varje öra.

Har du någon piercing?
Ja, två stycken, i näsan och i naveln.

Har du någon tatuering?
Ja, tio stycken lite här och var på kroppen.

Röka eller snusa?
Nej, slutade röka för 22 år sen.

När slutade du med gosedjur?
Kommer inte i håg. När jag flyttade ihop med min första kille kanske.

Har du pojkvän/flickvän?
Ja, en man.

Har du en bästa vän?
Nej.

Vad ska du göra ikväll?
Fortsätta att sitta här i soffan med datorn och boken ett tag till. Och sen så blir det sängen.

Har du några syskon?
Ja, en storasyster som är fyra år äldre.

När flyttade du hemifrån?
När jag var 19 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0