Dagens Dagbok – Fredagen den 20 november 2009 – Eftermiddagen. (Med sex fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma även i dag när jag kom hem. Vi stack sen iväg båda nästan direkt. Åkte till ICA Kvantum BEA i Svedmyra. Där handlade jag tre stycken advents- och julpyntsfönsterbelysningar. (Bilder kommer i separat inlägg).


Vi åkte sen hem till Farsta igen, parkerade bilen hemma, och gick sen till Centrum. Handlade två buketter tulpaner på Torget, och en Situation Stockholm-tidning.


Och sen så gick Jimmy och jag hem till min mamma och pappa för att fika. Dom fick tulpanerna och tidningen.



Sen så satt vi och fikade och pratade i köket i ungefär en och en halv timme.



Tog fotografier från deras balkong, ut över parkeringen, med dom fina dekorationerna i form av hjärtan, som dom har satt upp nu i veckan.



Jimmy och jag gick sen hem. Och då åt vi middag när vi kom hem.


Sen vid sextiden så stack Jimmy iväg hem till en kompis. Dom skulle sen förmodligen vidare ut och festa i kväll.




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du är medlem i Facebook, spelar du Farmville?

2009-11-20 @ 21:17:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Jag är medlem på Facebook. Men jag spelar inte Farmville. Och inte heller något av dom andra spelen som finns där. Gör du?

2009-11-20 @ 21:20:45
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Ja, jag spelar Farmville och är helt fast. Det är jättekul!

2009-11-21 @ 07:37:01
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Jag har förstått att det är väldigt beroende. Även Mafia Wars, och Café World, har jag läst av andra att dom är roliga och väldigt beroendeframkallande. Det är därför som jag inte vågar pröva! För jag vill ha den tiden till bokläsning. Det går ju en hel del tid ändå vid datorn, med bloggande, bloggläsning, facebookande, och lite annat. Och resten av min tid så vill jag ha till mina kära böcker. ;-D

2009-11-21 @ 09:11:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0