Dagens Dagbok – Lördagen den 28 november 2009 – Hela Dagen. (Med två fotografier).


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det ett stort glas kaffe och lite nyhetsläsning i datorn. Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp, och genomgick sina morgonbestyr. Vi åt sen frukost tillsammans, fikade, och satt och pratade en stund.


Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Jag satte mig vid datorn en stund, och bloggade om gårdagen. Efter det så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma en stund.


Vid elvatiden så vaknade Jimmy och han gick då upp. Efter att han hade ätit frukost och genomgått sina morgonbestyr så satte vi igång vårt Nintendo Wii och det nya tevespelet som jag köpte i går, New Super Mario Bros. Wii.



Vi spelade fram till ettiden, då Borzko kom hem från gymmet. Efter att han hade ätit lite, så startade vi om med ett nytt spelande, med oss alla tre.


Sen så satt vi alla tre hela dagen och spelade, med bara korta avbrott för mat, dryck, och toabesök.


Pizza blev det till middag vid fyratiden.



Fortsatte sen spelandet till framåt åttatiden. Då var min vänstertumme nästan helt utan känsel efter nästan nio timmars spelande! ;-)


Klockan åtta stängde vi av spelet, och så tittade vi på teve istället. ”Robinson” tittade vi på, och åt och drack lite gott till det.


Efter att ”Robinson” var slut, så satte vi igång en dvd-film. Det blev actionfilmen ”G.I. Joe: Rise of Cobra”.


Nu ska jag läsa lite i min bok en stund, för det har jag inte gjort på hela dagen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0