Dagens Dagbok – Onsdagen den 11 november 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade varit ledig i dag, på grund av arbetsbrist. En fika och en pratstund blev det när jag kom hem.

 

Sen så höll jag på som vanligt här hemma med diverse hushållsbestyr. Satt lite med datorn också.

 

Jimmy och jag åt sen en mycket tidig middag, redan vid tretiden. När vi sen hade ätit klart så stack han iväg med min och Borzkos bil. Han skulle till en kompis till Borzko som har en verkstad, som skulle hjälpa till att fixa en grej på bilen.

 

Jag satte mig sen och läste ut boken ”Systerskap” av Katerina Janouch. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.

 

Jimmy kom sen hem igen vid sextiden.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0