Dagens Dagbok – Onsdagen den 11 november 2009 – Kvällen.


Större delen av kvällen tillbringades vid datorn. Jag köpte ett Voddler-invite för etthundra kronor. Men sen blev det lite krångel med min dator. Det fungerade perfekt på Jimmys dator, men inte på min. Så vi satt sen länge i köket med våra datorer och försökte lösa problemet. Och så klart så gjorde Jimmy det till slut.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden i dag. Middag hade han redan ätit. Så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Resten av kvällen så satt Jimmy och jag med våra datorer, och Borzko läste i sin bok.

 

Och en flaska (alkoholfri) glögg blev det i kväll också.

 

 


Kommentarer
Postat av: marre

bim, vad har hänt med din frågestund? är nyfiken på svaren!

2009-11-12 @ 16:51:19
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Marre: Jag hade lovat att blogga svaren förra helgen, men jag varken orkade eller hann... Jag satsar på att göra det nu i helgen som kommer istället.

2009-11-12 @ 16:55:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0