Dagens Dagbok – Söndagen den 1 november 2009 – Morgonen + Förmiddagen. (Med fyra fotografier).

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i dag också. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det ett stort glas kaffe, och nyhetsläsning i datorn.

 

Borzko gick upp klockan nio och genomgick då sina morgonbestyr. När han var färdig sen så åt vi frukost tillsammans, fikade, och hade en pratstund.

 

Sen så stack vi båda iväg åt olika håll. Borzko tog bilen och åkte till OKQ8 för att byta till dubbdäck på vår bil.

 

Jag tog på mig min varma, sköna, fina jacka, och så gick jag iväg ut på en promenad. Grått, trist, mörkt, mulet, och tråkigt väder ute. Men rätt så skönt ändå att gå en sväng. Jag gick i ganska så precis en timme, och lyssnade på min ljudbok under tiden. Hökarängsvarvet blev det i dag.

 

Tur hade jag, för precis när jag kom hem så började det att regna...

 

Borzko kom tillbaka hem med bilen, och så bytte han till Jimmys bil, för att även byta hans däck.

 

Jimmy sov. Han åkte hemifrån sju på morgonen i fredags, och kom hem tolv på natten… Och i går åkte han också hemifrån sju på morgonen, och kom hem halvtre i natt… Dom var ett stort gäng människor som har genomfört en stor företagsflytt i helgen. Så han behövde nog sin sömn i dag. Så därför så skulle Borzko hjälpa honom med däcken.

 

Jag höll på med diverse hushållsbestyr som vanligt här hemma, när jag kom hem från promenaden. Satt lite med datorn också.

 

Fyra bilder från promenaden kommer här.

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Underbara färger, speciellt på översta bilden! :-)

2009-11-01 @ 17:09:15
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, berberisbuskarna är otroligt vackra nu. För några fina träd finns det ju tyvärr inte längre att fota... Lönnarna har tappat sina fina röda blad nu.

2009-11-01 @ 17:12:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0