Dagens Dagbok – Söndagen den 22 november 2009 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också. Och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så åt jag frukost, fikade, och läste nyheter i datorn.

 

Funderade på en promenad. När jag gick upp så var det klart och fint väder. Men när jag var klar så hade det börjat att duggregna. Så jag struntade i promenaden.

 

Höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och satt också lite med datorn.

 

Klockan tio så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost och jag tog en fika och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Först klockan elva så vaknade Borzko, och han gick då upp. Han var ju ute och festade med jobbet i går, och kom inte hem förrän vid tretiden i natt. Han genomgick sina morgonbestyr efter att han hade gått upp. Och sen när han åt frukost, så tog jag en fika och en pratstund även med honom.

 

Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Jimmy satte sig på sitt rum, framför datorn. Och jag satte mig uppe i vardagsrummet och läste i min bok.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0