Dagens Dagbok – Söndagen den 8 november 2009 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. En fika och lite nyhetsläsning i datorn blev det sen.

 

Borzko gick upp klockan nio, och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost tillsammans.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna.

 

Jimmy var inte hemma. Han och Jenny var på samma fest i går kväll. Och sen så följde han med hem till henne, och sov hos henne och Jocke i Tumba.

 

Jag höll på här hemma under förmiddagen och fixade med lite diverse hushållsbestyr. Varvade som vanligt med lite datorstunder.

 



I eftermiddag så ska Borzko och jag åka till Heron City i Kungens Kurva. Där ska vi möta upp med Jimmy och Jenny. Sen så ska vi först gå och äta på Pizza Hut. Och sen så ska vi gå på bio och se filmen ”The Box”. Vi andra tre bjuder Borzko, för det är vår Fars Dags-present till honom. Det ska bli gott, roligt, och trevligt. Och väldigt mysigt att göra något tillsammans bara vi alla fyra. :-D

 

 


Kommentarer
Postat av: Huh

Ha en trevlig fars dag =)

2009-11-08 @ 14:19:13
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Hej, när kommmer svaren på frågestunden? :)

2009-11-08 @ 14:38:03
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Huh: Tack så mycket! :-D

2009-11-08 @ 14:47:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Jag vet att jag lovade att skriva ett inlägg med alla svar den här helgen... Men jag har faktiskt inte haft någon lust. Och jag har också haft mycket för mig, för att vara jag. Så jag måste nog faktiskt säga att svaren kommer inte förrän nästa helg...

2009-11-08 @ 14:50:14
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Natalie

Team Ola är helt klart bäst. De borde vinna!

När jag hörde dem första gången tyckte jag att de kvinnliga stämmorna fattades för att göra körsången "fylligare". Men nu utnyttjar Ola mansstämmorna suveränt bra! Jag saknar inte de kvinnliga stämmorna alls.

BTW har den Kroatiska Let's dance börjat och jag tror nog de har läst mina kommentarer här hos dig :)när jag sa att jag tyckte de spelade sämre musik i Kroatien än i Sverige. Nu har de iaf bättrat sig. De kör inte teman som i Sverige, typ hårdrockstema men de kör iaf modernare och/eller roligare musik. Alltid något :)

2009-11-08 @ 21:04:58
URL: http://tandemsblogg.blogspot.com
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Natalie: Håller verkligen med dig om Team Ola!



Och det är ju kul att dom har läst min blogg! ;-D Så dom har bättrat sig! ;-)

2009-11-08 @ 21:22:56
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0