Dagens Dagbok – Tisdagen den 3 november 2009 – Jobbet.

 

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först den första halvan av dagen i skalrummet och fixade grönsakerna tillsammans med några kollegor. Efter det så var jag i diskrummet, där jag jobbade som tredjeman och hjälpte till både i disken och plocken. Och slutligen så dukade jag fram mellanmålet.

 

Vi serverade fiskgratäng med kokt potatis i dag. Och vår salladsbuffé.

 

En av kollegerna var sjuk i dag, men vår praktikant hjälpte till bra i dag också, så det kändes inte speciellt att vi hade personalbrist.

 

Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt då, eftersom inte heller jag var på plats..

2009-11-03 @ 18:49:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Precis! :-)

2009-11-03 @ 18:53:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0