Sjutton fotografier från lördagens adventspyntande.


Här kommer sjutton fotografier från lördagens adventspyntande, åtta dagar för tidigt... ;-)



Köksfönstret.



Framför inglasningen på vår övre balkong.



Borzkos och mitt sovrumsfönster.



Min Julby i köket.



Kransen på ytterdörren.



En lysande snöflinga på vår inglasade entré.



Jimmys rum.



Jennys gamla rum. / Gästrummet.



Kyrkan, som står i vardagsrummet.



Fönstren i vardagsrummet.



En oäkta julstjärna som står i badrummet.



Tio stycken julbroderier som jag har broderat för några år sedan.



Kommentarer
Postat av: Akå

Riktigt mysigt!

2009-11-22 @ 12:25:40
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Akå: Tack ska du ha! Det tycker vi också! :-D

2009-11-22 @ 12:42:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad fint och mysigt! Som du skriver så lyser det verkligen upp i mörkret. Vi behöver det så här års. Jag får vänta i tills vi flyttat in med att ta fram adventstakarna och pynta, det är ingen idé att göra det här då vi ändå flyttar den 1:a dec. Men snart så :-)



Kramar

2009-11-22 @ 20:50:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Åh! Vad nära! Det är ju bara ett par veckor kvar då! Vad härligt för er! :-)

2009-11-22 @ 20:57:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefint! Jag pyntar också tidigt =) Gillar verkligen alla ljus i mörkret så här års. jag gillade speciellt era "slingor" som hänger ner i köket och julbyn! Tycker det är jättekul med lite annorlunda julpynt.. bortsett från det traditonella (ljusstakar och stjärnor).

2009-11-22 @ 22:33:37
Postat av: Josefin

Ja det känns jättekul :-)

2009-11-23 @ 13:43:05
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Ja, slingan i köksfönstret är jättefin. För den lyser väldigt diskret och inte så starkt. Julbyn köpte jag förra året, och den är jättesöt! :-D

2009-11-23 @ 14:16:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: :-D

2009-11-23 @ 14:17:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0