Dagens Dagbok – Fredagen den 23 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte direkt hem från jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade jobbat i dag, men lite kortare dag i dag.

 

Jag höll på med diverse hushållssysslor när jag kom hem. Och satt lite med datorn också.

 

Vid halvfemtiden så åkte Jimmy iväg med bilen. Han skulle hämta upp några kompisar. Och sen så skulle dom alla ut till en av kompisarnas föräldrars landställe uppe i Norrtälje. Dom kommer inte hem förrän på söndag kväll.

 

Jag gick iväg till centrum en sväng. Var på Twilfit och handlade två par tights, ett par mamelucker, och ett par benvärmare. Sen så var jag på Hemköp och handlade lite matvaror och lite gott att äta till kvällen.

 

När jag kom hem igen så åt jag middag. Och sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0