Dagens Dagbok – Lördagen den 31 oktober 2009 – Morgonen + Förmiddagen. (Med åtta fotografier).

 

Mobilen larmade klockan halvåtta, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det ett stort glas kaffe, och nyhetsläsning i datorn.

 

Jimmy hade gått upp klockan sju, och åkt iväg för att jobba i dag också.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund.

 

Sen så gick vi iväg ut båda två. Borzko skulle träna på gymmet i Farstahallen, så jag promenerade med honom dit, sa hejdå, och fortsatte ut på en promenad.

 

Jag gick längs Magelungen mot Farsta Strand, vände efter ungefär en halvtimme, och gick tillbaka. Gick sen förbi Farsta Gård, mot Centrum, och sen hem.

 

Var ut i ungefär en timme och en kvart. Lyssnade på ljudboken ”Svensk Maffia” av Lasse Wierup och Matti Larsson under tiden.

 

När jag kom hem så höll jag på här hemma och plockade och fixade med diverse hushållsbestyr.

 

Här är åtta fotografier från promenaden. Tyvärr så var det ingen sol i dag, men det var rätt så skönt att promenera ändå.

 

 

Jag blev lite nervös när jag gick förbi Kanadagässen. Jag har ju en Canada Goose-jacka nu. Och tänk om dom blir förbannade och attackerar mig, för jag går omkring med deras döda kompisars fjädrar på mig. ;-)

 



Kommentarer
Postat av: sanna

haha! dem är rätt skrämmande utan goose-jacka också tycker jag ;D

2009-10-31 @ 14:24:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Sanna: Hahaha! Det har du faktiskt rätt i! ;-)

2009-10-31 @ 15:04:20
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Therése

Morbidt värre.

2009-10-31 @ 15:19:27
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Therése: Ja, lite kanske! ;-)

2009-10-31 @ 21:28:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Det är vackert med stilla vatten :-)

2009-10-31 @ 23:01:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Jo, det är det. Men ändå så ser det ju lite trist ut nu, jämfört med tidigare fotografier...

2009-10-31 @ 23:05:41
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0