Dagens Dagbok – Måndagen den 26 oktober 2009 – Kvällen.

 

Började sen att läsa i en ny bok. Och eftersom jag tyckte att ”Ett oskrivet blad”, som jag läste ut i fredags, var så himla bra, så började jag på en ny bok av samma författare: ”Mannen under trappan” av Marie Hermanson.

 

Varvade läsningen med små stunder vid datorn som vanligt, och också lite hushållsbestyr.

 

Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.

 

En kvällsmacka, en fika, och en pratstund i köket blev det vid åttatiden.

 

Borzko jobbade sent i dag, och kom hem först vid niotiden.

 

Jag läste ut boken som jag hade börjat på under eftermiddagen. Recension finns som vanligt i ett separat inlägg.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0