Dagens Dagbok – Söndagen den 4 oktober 2009 – Kvällen.

 

Kvällen tillbringade jag sen till största del i soffan i vardagsrummet. Jag satt mest och läste i min bok: ”Någon sorts frid” av Camilla Grebe och Åsa Träff, och jag läste också ut den så småningom. Jag satt också en hel del med datorn i knäet och bloggade, läste bloggar, läste nyheter, och facebookade.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvniotiden, så det blev ett kort arbetspass i dag, bara fyra timmar.

 

Borzko kom hem från fotbollsmatchen, och sen besöket hos sin mamma, också vid halvniotiden.

 

Borzko hade tyvärr råkat köra in i en bil framför honom i dag.. Men det var i låg fart, så det hade inte hänt så mycket.. Bilen framför fick lite färg bortskrapad.. Och på vår bil så var det visst bara nummerskylthållaren som gick sönder..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0