Dagens Dagbok – Tisdagen den 27 oktober 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och sen så gick jag till centrum och mötte upp med min mamma.

 

Sen så hjälpte jag henne att handla en hel del saker. Vi var på Systembolaget, Apoteket, och Konsum.

 

Följde sen med henne hem, och stannade kvar och fikade med henne och pappa, i någon timme.

 

Gick sen förbi hälsokostaffären Life på vägen hem, och köpte en tvål som jag blev tipsad om här i bloggen, av Josefin.

 

 

När jag kom hem så höll jag på och fixade, donade, pulade, grejade, och ordnade med diverse hushållsbestyr.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvsextiden. Och då åt han och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0