Dagens Dagbok – Torsdagen den 22 oktober 2009 – Eftermiddagen. (Med ett fotografi).

 

Åkte hem direkt efter jobbet, och kom hem vid halvtretiden. Både Borzko och Jimmy var hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag i dag. Och Jimmy var hemma på grund av arbetsbrist i dag. Dom hade tillsammans tagit hand om veckostädningen i dag.

 

När jag kom hem så åkte vi alla tre iväg i bilen, och hem till min mamma. Pappa var inte hemma, för han var iväg på något pensionärsmöte. Vi satt sen och fikade och pratade i lite drygt en timme.

 

 

Sen så gick jag, Jimmy, och Borzko en sväng till Centrum. Träffade på en gammal kompis där som vi stod och pratade med en stund. Och efter det så gick vi till Hemköp och hämtade ut ett bokpaket.

 

Vi tog sen bilen och åkte iväg till Biltema i Haninge. Där köpte vi två saker till bilen. Både en fårskinnsfäll, och också en dyna som man kopplar in i cigguttaget så det blir värme i den. Jag ska ha båda två i förarsätet, för jag fryser alltid så om morgnarna i bilen…

 

Hämtade ut ytterligare ett bokpaket på vägen hem, som hade hamnat i Hökarängen.

 

När vi sen kom hem, vid halvsextiden, så åt vi middag tillsammans.

 

Sen så gick Borzko och Jimmy ut och fixade till min nya fäll och min nya dyna i bilen.

 

Jimmy skjutsade sen Borzko till hans jobb, för han skulle hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.



 

Kolla in Jockes nya fina tatuering som han gjorde i dag! :-)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0