Dagens Dagbok – Torsdagen den 29 oktober 2009 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem även i dag. Och han hade även i dag varit ledig på grund av arbetsbrist.

 

Vi åkte sen iväg nästan på en gång, i Jimmys bil. Först så åkte vi in till stan och till NK, där jag lämnade tillbaka min vita jacka.


Sen så åkte vi ut till Länna Sport i Länna och köpte en likadan jacka, fast en svart.

 

Som tack för hjälpen, så bjöd jag sen Jimmy på middag på McDonalds i Sköndal.

 

 

Jag åt en fiskburgare, minimorötter, och lättmjölk.

 

 

När vi kom hem igen så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Och varvade med stunder vid datorn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0