Dagens Dagbok – Torsdagen den 8 oktober 2009 – Jobbet.

 

Jobbade så klart precis som vanligt även i dag. Och dagen i dag var ungefär som tidigare i veckan.


Jag städade först matsalarna med en kollega. Sen så var jag i diskrummet och tog hand om morgondisken. Och sen så var jag i diskrummet även under lunchserveringen, och hade hand om disken.

 

I dag serverade vi hamburgare med bröd och massor med olika tillbehör. Vi hade även potatismos till. Och en något reducerad salladsbuffé.

 

En av kollegerna var sjuk i dag. Men vår praktikant hjälpte till bra, så personalbristen märktes inte så mycket.

 

Allt flöt på bara bra i dag. Och ingenting speciellt hände.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

I morgon kommer iallafall jag..

2009-10-08 @ 19:28:49
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Nice! :-D

2009-10-08 @ 20:08:33
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0