Efterlysning!


Jag vill ha en varmfodrad skinnjacka till vintern. Helst en billig i "fuskskinn". Men om jag inte hittar någon sån, så kan jag tänka mig en "äkta" skinnjacka om den inte är alltför dyr.

Den ska vara svart, inte alltför urringad, och inte allt för kort. Och så varmfodrad då alltså. Helst utan pälskrage, men det går bra med en sån också, bara den inte är för stor och för långhårig. Och helst då borttagbar.

Är det någon som har något tips om var jag kan hitta en sån jacka?!? Jag har letat i alla affärer i Farsta Centrum och i Skärholmens Centrum, och inte hittat någon där. Jag ska nog förmodligen ge mig av in till stan i morgon, och leta vidare där. Ingen som har något tips om var jag ska leta!?!

Jackan här nedanför köpte jag ju till Borzko härom dagen. Något liknande fast i lite "kvinnligare" modell, kan jag tänka mig.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har en i mörkt brun i äkta skinn. Inköpt för något år sedan med pälskrage som går att ta bort. Påminner om den på bilden men mer kvinnlig och kortare. Knappt inte använt den i storlek 36. Du kanske är intresserad?

2009-10-02 @ 22:18:10
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Madeleine: Tack för erbjudandet. Men jag vill inte ha en i brunt, och inte en som är kortare. Så tyvärr så är jag inte intresserad. Men tack för att du kommenterade.

2009-10-02 @ 22:22:22
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Cammi

Det finns en skinnaffär på drottninggatan, Wacko heter den. Där finns det huuuur mycket skinnjackor som helst (äkta då men ändå helt ok pris, runt tusenlappen), kan tänka mig att det finns lite varmare som du är ute efter. Har själv köpt en skinnjacka därifrån :)

2009-10-03 @ 15:12:12
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Cammi: Tack för tipset. Jag tror jag faktiskt vet vilken affär du menar. Hade tänkt kolla den när jag åker in till stan. :-)

2009-10-03 @ 15:22:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0