Ojdå! Jag råkade visst beställa "några" böcker från Bokus igen! ;-D


Ja, jag VET att jag är beroende och köpgalen när det gäller böcker... Skulle beställa några böcker till Fars Dags-present och födelsedagspresent. Men jag råkade visst knappa hem elva böcker till mig själv också!

Sofi Fahrman: ”Elsas mode - Elsas värld”

Anne Holt: ”1222 över havet”

Martin Svensson: ”Din heder”

Katerina Janouch: ”Systerskap”

Marie Hermanson. ”Svampkungens son”

Andreas Carlsson: ”Live to win - låtarna som skrev mitt liv”

Mats Strandberg: ”Halva liv”

Karolina Ramqvist: ”Flickvännen”

Hanna Hellquist: ”Karlstad zoologiska”

Andreas Roman: ”Någon i din säng”

Helena von Zweibergk: ”Sånt man bara säger”

(+ tre böcker till som ska bli Fars Dags-present och födelsedagspresenter.)

Är det någon som har läst någon av dom här böckerna???



Kommentarer
Postat av: Lisa

Systerskaphar jag läst, den är bra. Har du läst boken innan också, kommer ej ihåg vad den hette

2009-10-28 @ 07:12:17
URL: http://ladyliz.bloggplatsen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lisa: Ja, jag har läst boken före, som heter "Bedragen", och jag tycker att den var jättebra! :-)

2009-10-28 @ 14:32:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0