Dagens Dagbok – Fredagen den 18 september 2009 – Kvällen.

 

Satt sen uppe i vardagsrummet, och delade min tid mellan datorn och en ny bok: ”Den utstötte” av Sadie Jones.

 

Borzko och Jimmy kom båda hem från jobbet vid åttatiden. Jimmy hade åkt direkt från sitt jobb, och hämtat sin bil på verkstan. Nu är det tredje felet av fem fel fixat... Bara två kvar…

 

Dom två åt middag tillsammans när dom kom hem. Och sen så duschade dom i tur och ordning och gjorde sig i ordning.


Själv så tittade och lyssnade jag på ”Idol” mellan åtta och nio.

 

Jimmy satte sig sen nere på sitt rum, framför datorn.

 

Borzko satte sig i vardagsrummet med mig en stund, för en lässtund och en pratstund. Sen så gick han och la sig vid halvelvatiden, för han ska upp halvfem, och jobba extra i morgon.

 

Jag satte igång dvd:n, och så kollade jag på ett avsnitt av serien ”True Blood”. Nu har jag sett till och med avsnitt sju på säsong ett.

 

Efter att jag hade sett det avsnittet, så satte jag mig och läste i min bok igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0