Dagens Dagbok – Fredagen den 25 september 2009 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen hemma, och sen så gick jag en sväng till centrum. Var på Hemköp och hämtade ut min billaddare till mobilen från Webhallen. Sen var jag på Apoteket och hämtade ut nya minipiller. Köpte mig en glass sen också, som jag åt på vägen hem. Kanske årets sista utomhusglass?

 

När jag kom hem så höll jag på som vanligt här hemma och fixade med alla möjliga hushållsbestyr.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden. Efter att han hade duschat och gjort sig i ordning, så åt vi middag.

 

Sen så åkte Jimmy och jag ut en sväng med hans bil. Först åkte vi till Farsta Speltjänst där jag hämtade ut ett bokpaket. Efter det så åkte vi till Biltema i Haninge, där Jimmy köpte lite grejer.

 

Efter det så åkte vi till Wash & Drive i Fagersjö, där Jimmy tvättade sin bil. Och slutligen till Hemköp i centrum, där jag handlade lite gott till kvällen.

 

Vid sjutiden så kom vi hem igen. Jimmy stack sen iväg nästan direkt igen. Han skulle möta upp med en kompis, och förmodligen sova där i natt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0