Dagens Dagbok – Fredagen den 4 september 2009 – Eftermiddagen + Kvällen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet. Borzko var hemma när jag kom hem. En fika och en pratstund i köket blev det då. Sen så stack Borzko iväg med bilen en sväng, för han skulle uträtta några ärenden. Själv så höll jag då på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma, och jag satt också lite med datorn.

 

Vid femtiden så åt Borzko och jag middag tillsammans. Och efter middagen så blev det återigen en fika och en pratstund.

 

Jimmy slutade klockan fem på jobbet i dag. Sen åkte han direkt från jobbet på ett möte klockan halvsex med sin chef och några flera. Han fick middag där också.

 

Borzko och jag satt sen i vardagsrummet och läste i varsin bok. Jag läste ut boken: ”Aldrig som hon” av Lotta Thorsén.

 

Jimmy kom sen hem från sitt möte vid åttatiden.

 

Vid halvniotiden sen så satte vi oss alla tre i vardagsrummet och tittade på en dvd-film. Det blev filmen: ”Fast & Furious 4” från 2009. Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.

 

Efter att filmen var slut, så satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn. Borzko satte sig och läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn en stund.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0